SCUDETTO


Ostre oświadczenie Curva Sud: Panowie, koniec cierpliwości!

27 kwietnia 2024, 15:36, Adam6 Aktualności
Ostre oświadczenie Curva Sud: Panowie, koniec cierpliwości!

Ultrasi Milanu z grupy Curva Sud wydali komunikat, w którym krytykują podejście właścicieli i dyrektorów Milanu. Oto jego treść:

Sezon dobiega końca, a przeciętność, która go cechowała przez niemal cały czas, ostatecznie zmieniła się w fatalny i katastrofalny koniec, który został jeszcze wzmocniony przez niechlubne deklaracje niektórych menadżerów, a także pogłoski na temat nazwiska przyszłego trenera, które po raz kolejny pozwalają zrozumieć, że ambicja ponownego przeżywania sukcesów z minionych czasów nie jest naczelnym celem tego klubu. Od pojawienia się pana Cardinale minęły prawie 2 lata, fazę przejściową i dostosowawczą należało uznać za więcej niż uzasadnioną, ale teraz przyszedł czas, aby przejść do sedna i wykazać faktami prawdziwe cele firmy, czyli: czy jest to budowa ambitnego zespołu, czy też z roku na rok tworzyć zespół, który w oczekiwaniu na budowę nowego stadionu będzie w stanie zająć miejsce gwarantujące grę w Lidze Mistrzów i nic więcej.

Dla wszystkich musi być jasne, że w przypadku tej drugiej odpowiedzi nie popieramy tej opcji! To oczywiste, że nie możemy myśleć o wydawaniu rzek pieniędzy jak inne zespoły w innych ligach, ale nie możesz myśleć o tym, żeby znów stać się wielkim, budując zespół wyłącznie poprzez kilka transferów, a następnie ponownie inwestując pieniądze w zawodników o nieokreślonej marce. Nie możesz myśleć o zwycięskim projekcie, jeśli już prawie maj, nadal nie wiadomo, kto będzie trenerem, w związku z czym trudno jest stworzyć zespół odpowiadający potrzebom nowego szkoleniowca. W klubie pomiędzy ogłuszającą ciszą, żenującymi strategiami komunikacji panuje całkowity chaos. delikatnie mówiąc. A także mała klarowność ról.

Panowie, koniec cierpliwości! Milan nie jest produktem, na którym można eksperymentować, ani klubem, który zadowala się samym uczestnictwem w LM. Milan ma za sobą ludzi, którzy przez historię i tradycję są przyzwyczajeni do bycia w elicie światowego futbolu. Jeśli ten właściciel uważa, że może sprostać tym wymaganiom i udowodnić to konkretnymi faktami (a wybór nowego trenera już sprawi, że wiele zrozumiemy), będzie nadal cieszył się niestrudzonym wsparciem szaleńczo zakochanych ludzi. Jeśli nie, niech zapomni o życiu w Milanie jako szczęśliwej wyspie, tak jak było to do tej pory. Zawsze z Milanem w sercu!"

 



55 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
GianpaoloM3
GianpaoloM3
30 kwietnia 2024, 09:06
Bardzo ładnie gramatycznie po polsku umieją ci kibice :)
0
Lomaxini
Lomaxini
28 kwietnia 2024, 18:37
Dżerego i Furlaniego to opinie kibiców na pewno mocno obchodzą
0
Pablo78
Pablo78
28 kwietnia 2024, 11:37
Dokładnie i niech nie żałują $ na coacha!!!!!!!
0
DarQ
27 kwietnia 2024, 22:04
Pełna zgoda. List do Cardinale wykonany na pełnej curvie.
9
Biegan
Biegan
27 kwietnia 2024, 20:20
Brawo
3
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
27 kwietnia 2024, 20:09
Podpisuję się po tym obiema rękami !!!
5
Orzelek79
Orzelek79
27 kwietnia 2024, 20:09
Podpisuję się pod tym, niby dobrze punktujemy i 2 pozycję utrzymamy do konca ale..
Z Romą powinien być awans, regularne fatalne derby . Z aktualnym top 4 ,1 zwycięstwo, 2 remisy i 3 porażki.
Pioli musi odejść ale w jego miejsce musi przyjść konkretne nazwisko a takim nie jest Hiszpan.
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 kwietnia 2024, 20:09
W przeciwieństwie do tych tutaj -naszych opinii, ta od Curva Sud dotarła do zarządu na pewno. Oczywiście w pełni się z nią zgadzam, też uważam, że trzeba i warto wymagać czyli wywierać presję na zarząd. Bez kibiców cały model biznesowy bejsbolisty leży i kwiczy, zły PR, animozje z kibicami hmmm ... biznes tego nie lubi, reklamodawcy też, ciekawi piłkarze przymierzani do ACM też mogą brać to pod uwagę.
0
serginho83
serginho83
27 kwietnia 2024, 21:35
Przecież dla Cardinale to jest biznes i nikt nie będzie mu dyktował, co ma robić i kogo na trenera wybierać, zwłaszcza ultrasi... poza tym jeżeli by było tak jak mówisz, to nie zwolniłby Maldiniego, a zrobił to bez wahania ;)
1
AC Kamil
AC Kamil
28 kwietnia 2024, 00:51
Maldini to nie jest argument, on nie miał żadnego poparcia ultrasów. Kiedyś była to nawet wrogość z ich strony, która z czasem stała się obojętnością, ale w żadnym wypadku na linii Maldini - Curva Sud nie ma miłości.
Edytowano dnia: 28 kwietnia 2024, 00:51
0
serginho83
serginho83
28 kwietnia 2024, 07:52
Ogólnie Maldini traktowany jest jako legenda i człowiek poważany przez społeczność w Mediolanie, niekoniecznie ultrasów, a Cardinale jednak się tym za bardzo nie przejął zwalniając Paolo ;)
0
wielki prostownik
28 kwietnia 2024, 16:39
Cardinale ma gdzieś ultrasów. Ani kasy na nich nie zarobi ani oni nie przestaną kibicować Milanowi. Pewnie nawet tego listu nie widział. Jego model biznesowy to bogaci kibice z USA i Azji.
0
patoo_07
patoo_07
27 kwietnia 2024, 19:34
Chłop pewnie nawet tego nie przeczyta XD Nie wiem na co oni liczą. On ma w dupie kibiców, liczy się pomnażanie pieniędzy przy jak najmniejszych inwestycjach. Proste.
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 kwietnia 2024, 20:26
Jak liczy się tylko pomnazanie pieniędzy czyli kształtowanie i sprzedawanie zawodników oraz coroczny awans to LM to po co zwalniać Pioliego? Oczy będą krwawić, grać będziemy paździerz ale zapewne to top4 sezon w sezon zrobimy. Oczywiście że wsyztskich innych rozgrywek poodpadamy ale awans do LM powinniśmy ogarnąć.

Pioliego należało zmienić już rok temu jeżeli chcielismy postawić kolejne kroki w rozwoju zespołu. Nie zrobiono tego pomimo zajęcia 5 miejsca w lidze i jesteśmy tu gdzie jesteśmy tylko mamy rok w plecy.
1
serginho83
serginho83
27 kwietnia 2024, 18:56
To mnom wszczonslo :D Gerrym pewnie też... ;)
3
jasiom22
jasiom22
27 kwietnia 2024, 18:39
Zespół to 11-16 zawodnikòw.
Milan ma trzy grupy piłkarzy:

Pierwsza grupa to jeden piłkarz: Leao. Piłkarz światowego formatu.

Druga grupa to: Theo, Maignan, Giroud i Pulisić.
Oni ogarniaja co to znaczy grać dla Milanu, jakość i doświadczenie.

Trzecia grupa to: Reijnders, Adli i Tomori. Takie 50-50.

Reszta nie nadaje się do gry w Milanie, to daje ośmiu zawodników. (Jezeli odejdzie Giroud), to siedmiu. Brakuje tak na oko 8-9 zawodnikow godnych gry w Milanie, Milanie aspirujacym do Scudetto czy LM. Jezeli odejdzie Leao czy Theo.. albo Maignan. To Milan tylko się osłabi.

Trener oczywiscie jest ważny. Ale to nie trener jest tu kluczem. Pioli średnio, osiàgał z Milanem dużo więcej niz można było się spodziewać z tym kogo miał do dyspozycji.
4
artorn
artorn
27 kwietnia 2024, 21:27
Rozumiem, że Bennacera sprzedajemy?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
28 kwietnia 2024, 00:50
artorn

Miejmy taką nadzieję ;)
0
ML89
ML89
28 kwietnia 2024, 07:27
Leao światowego formatu... Chyba w 5 meczach na sezon
1
spread
spread
29 kwietnia 2024, 22:46
Theo i Leao są w tej samej grupie, to czy w światowej zależy od dnia, czasem grają jak Panowie piłkarze, czasami jak chłopaczki.
0
mufi
mufi
27 kwietnia 2024, 18:38
P.S. Nasz ! Kibic prowadzi do Majstra ! :)

KIBICE TO WSZYSTKO !!!

bez Nas nie będzie tego, ani innego sportu :(
1
fristajlos
fristajlos
27 kwietnia 2024, 18:28
Curva Sud to parówy do kwadratu więc mogą sobie pisać co chcą
3
pipobytom
27 kwietnia 2024, 18:58
Czekam parówo kiedy pójdziesz im to powiedzieć ?Wiesz ze ci ludzie poświęcają kawal życia+kasy żeby być na każdym meczu czy to u siebie czy na wyjeździe. Oni robią oprawy na które patrzysz i masz pół ryja na ziemi. Oni prowadzą taki doping że czasem na San Siro przeciwnik się gubi, a nie raz na wyjazdach potrafią przekrzyczeć gospodarzy. proponuję kiedyś jak znajdziesz w sobie odwagę i odkleisz sie od bycia kibicem przed tv lub prze wynikami na żywo, pojedz na mecz Milanu i kup sobie bilet na Curve Sud Milano wejdz tam i zobacz co to znaczy pasja i miłość do klubu. Prędzej tak bym nazwał pana Cardinale
12
inzaghi67
27 kwietnia 2024, 19:09
Już nie wspomnę że jeżdżą na wszystkie mecze i nie zniechęcają się po oglądaniu tej padaki. Curva Sud ma swoje grzechy ale tu mają rację. Widać że nic się kupy nie trzyma od zespołu przez sztab po kierownictwo i samego właściciela. Myślę że Milan stać na więcej i chcemy wykorzystania tego potencjału.
3
Rossonero.
Rossonero.
27 kwietnia 2024, 20:12
Możesz sobie pisać co chcesz jak się ma par...ę zamiast mózgu...
0
fristajlos
fristajlos
27 kwietnia 2024, 20:18
pipobytom

Gościu, wiem co to znaczy kibicować i jeździć za drużyną więc mnie nie ucz. Są pipami, stosują jakieś oświadczenia zamiast iść i głośno zaprotestować pod siedzibą. Ale lepiej pierdzieć w necie :0
2
pipobytom
27 kwietnia 2024, 20:46
fristajlos

Nie raz i nie dwa robili protesty o których sam czytałeś. Parówko komu mają teraz pójść i zaprotestować pod Casa Milan ?Pracownikom administracji ? Księgowym ? Nieco ogarniasz że nasz główny właściciel podobnie jak cała reszta zarządzających klubem nie siedzi sobie w Casa Milan tylko w USA ( taki duży kraj za wielką woda- możesz nie znać chyba że byłeś tam za swoja drużyna) Szybciej do nich i całej reszty w tych czasach trafia przekaż internetowy. Oświadczenie traktował bym jako ostrzeżenie żeby się ogarneli.Ale teraz tak szczerze choć raz byłeś na tej trybunie ? Rozumiem nie podałeś za kim tak jeździsz z obawy że pewno większość tutaj którzy znają polska ligę by stwierdziła ze twoja ultrasówka to jedna wielka ściema:)
0
patoo_07
patoo_07
27 kwietnia 2024, 21:27
Parówami są chociażby dlatego, że myślą, że ktoś w klubie się liczy z takimi śmiesznymi oświadczeniami.
2
fristajlos
fristajlos
27 kwietnia 2024, 21:53
pipabytom

No to idź poweidz TB'95, że są ściemą xD
0
pipobytom
28 kwietnia 2024, 09:27
patoo_07

Mieli od razu rozwalić pół miasta czy siedziby ?
0
pipobytom
28 kwietnia 2024, 09:40
fristajlos

Po pierwsze napisałem ze ty jesteś parów.i czekam kiedy pójdziesz do ogłosić na CSM
Po drugie czym mają imponować kibice kluby który od kilku lat protestuje przeciwko właścicielowi a ten to ma w du..i sobie nadal spokojnie tam rządzi :) Pokrzyczą że go nie lubią zrobią oprawę przeciwko niemu a potem twierdzą że walczą o klub:)
Czy może mają imponować tym że tylko dokładają kary finansowe na swój niby ukochany klub?
I jeszcze raz pytam bo unikasz odpowiedzi byłeś tam kiedyś?
0
Trzesuaf
Trzesuaf
27 kwietnia 2024, 18:06
Dla hamerykanów to jesteśmy zwykłymi robakami do wydojenia. Oni nas nie szanują bo czują się od nas lepsi. Nigdy nie zrozumieją futbolu, dla nich to soccer. Już wolałbym chińczyków albo arabów.
2
brezdi18
brezdi18
27 kwietnia 2024, 18:10
Ale o co ci chodzi? Z ich perspektywy jesteśmy firmą, która ma zarabiać, a oni mają się bogacić. Czego nie rozumiesz?
1
Trzesuaf
Trzesuaf
27 kwietnia 2024, 18:15
Właśnie o to, potrzeba kogoś z szacunkiem do europejczyków, kto rozumie futbol i dla, którego to nie będzie wyłącznie interes, a oczko w głowie.
4
Marios77
Marios77
27 kwietnia 2024, 17:51
Jakim trzeba być nieudacznikiem żeby krytykować kibiców którzy płacą swoje ciężko zarobione pieniądze na to żeby oglądać i wspierać tych grajków na meczach. Mają dużo racji w tym co mówią … Najlepiej siedzieć przed kompem czy też telefonem i strugać eksperta. Brawo Curva Sud
5
Rucz4j
27 kwietnia 2024, 17:01
Tuptanie nogami
1
POE
POE
27 kwietnia 2024, 16:53
Szczerze to koniec powinien być tej posuchy
Pioli za swojej kadencji ponad 4 letniej wygrał tylko raz majstra a przed Piolim długo długo nic
Dajta spokój ,niech bojkotuja
2
Rocker
Rocker
27 kwietnia 2024, 16:52
Dobre, mocne słowa, które niczego nie zmienią.
2
Kichey
Kichey
27 kwietnia 2024, 16:51
Ten komunikat jest bardziej chaotyczny niż ruchy klubu. Klub podał informacje, że wszelkie decyzje zostaną ogłoszone po zakończeniu sezonu. żadna opcja przekazywana przez media mi się nie podoba, bo żadna nie daje gwarancji osiągnięcia sukcesu. Conte czyli faworyt niektórych kibiców( podobno) też nie jest dla mnie satysfakcjonującą opcją. Może i ma charakter, ale jego sposób widzenia futbolu mi nie odpowiada. Poczekam na decyzje i jak ona będzie skutkować dla Milanu.
Nie zgadzam się też z krytyką, że się nie rozwijamy. Właśnie dopiero teraz coś ruszyło po 6 latach niepowodzeń. 2021 - Awans do LM, 2022- mistrzostwo, 2023 - półfinał LM. 2024- nic, ale ile było kontuzji i to nie tylko Milan miał z tym problem.
Styl. W tym roku sukcesy odnoszą przede wszystkim zespoły bazujące na szybkim ataku i wyczekaniu przeciwnika. Milan stara się dominować rywali, do momentu problemów z kontuzjami, szło Nam nieźle. Potem zadyszka, ale był powód niezależny czyli kontuzje. Zostało to zażegnane, wróciły serie zwycięstw, aż do feralnego dwumeczu z Romą. Taktycznie nas ograli i tyle.
W porównaniu z latami 2013- 2019, obecny okres, nie jest przynajmniej dla mnie tak upokarzający. Musimy się bardzo starać żeby ta przepaść między PL a resztą świata zatamować. Jak mówi Stefano " tylko praca..."...
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2024, 16:56
2
DarthImpaler
DarthImpaler
27 kwietnia 2024, 17:13
czyli jesteś w stanie przyjąć że Milan teraz przez kolejne lata będzie grał tak jak w tym sezonie? TOP4. Kilka meczy w LM (bo teraz z LM do LE już nie będzie spadania) i odpadanie w pucharze ogóra w ćwierćfinale z jakimiś burakami? Bo jest lepiej niż było jak w czarnej du... dziurze byliśmy?

Przesłanie Curva Sud jest proste albo robicie Milan walczący o najwyższe cele w LM i w lidze o scudetto albo wypad. Bo my nie jesteśmy atalantą która nie chce być w top 4 i grać o trofea tylko promować i zarabiać na zawodnikach
3
Kichey
Kichey
27 kwietnia 2024, 17:25
Oczywiście że nie. Celem ma być zwycięstwo! Zawsze. Ale czy gwarantuje to inny trener z innymi piłkarzami. Może Klop jakby przyszedł z Mpabbe... Tyle, że wiadomo że nas nie stać.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
27 kwietnia 2024, 22:46
inny trener z innym sztabem nie bedzie gorszy od tego co teraz mamy wiec nawet jakby przyszedł piszczek na trenera to będzie lepiej niż teraz bo gorzej już być nie może.
0
D53
D53
27 kwietnia 2024, 16:38
Marzycielstwo.
1
Rafał0209
Rafał0209
27 kwietnia 2024, 16:37
Przyjdzie jakikolwiek trener dać mu szansę i czas, sprowadzą jakiegokolwiek zawodnika dać mu szanse i czas a mercato nowego trenera i decyzje oceniać też po jakimś czasie, teraz się zachowują jak rozwydrzone dzieci, szanujcie tego właściciela z roku na rok marki jaką jest Milan wartość wzrasta klub się rozwija, mają w planach budowę nowego stadionu, właściciel był szczery i jasno powiedział w jakim klub kierunku zmierza, nigdy nie mówił że za rok chcemy zdobyć LM i sprowadzić Kloppa z Mbappe. nie sztuką jest wydać kilkaset milionów przepłacić wpędzić klub w długi a później sprzedać byle komu by coś uratować, a klub zostawić w szambie. dajmy im w spokoju prowadzić klub bo jesteśmy w dobrych rękach.
5
DarthImpaler
DarthImpaler
27 kwietnia 2024, 17:18
No klub się tak rozwija że nie da się patrzeć na to jak grają. A z taką grą o top 4 w przyszłym sezonie może być ciężko jak się napoli i jufe pozbiera. Roma czy lazio też nie będzie patrzeć na ten bezjajeczny Milan z dołu. A jest jeszcze atalanta.

Ok. Dać czas trenerowi nowemu niech ten piolizm poukłada bo chaos jest ogromny.

Ale właściciel już powinien wiedzieć do czego zmierza i powinien to powiedzieć a nie kluczyć i gadać że jest dobrze kiedy cały świat widzi że dobrze nie jest
1
Vol'jin
27 kwietnia 2024, 15:58
banda hipokrytów
10
nadgnity
nadgnity
27 kwietnia 2024, 17:41
Że kto? Kibice?
2
virago1212
virago1212
27 kwietnia 2024, 15:49
FORZA MILAN
3
Tanger
Tanger
27 kwietnia 2024, 15:48
Z jednej strony kibice mają ciśnienie na kolejny krok w LM, a z drugiej Milan potrafi się zbłaźnić nawet w Coppa Italia, gdzie powinien radzić sobie praktycznie z każdym.

Niech po prostu przyjdzie ktoś, kto wyciśnie maxa z tego co ma, a będzie wtedy potencjał na coś więcej przy mądrej budowie zespołu.

Oczywiście to pobożne życzenie, bo po Cardinale i Furlanim można cudów na kiju się spodziewać, ale raczej nie tego.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 kwietnia 2024, 15:53
Tylko chyba właśnie o to w tym wpisie chodzi. Nikt nie oczekuje, że w najbliższych latach wzniesiemy puchar LM. Po prostu dostrzegana jest stagnacja jeżeli chodzi o rozwoj sportowy dodatkowo spotengowana paździerza jaka prezentujemy na boisku i komicznymi decyzjami trenera. Oliwy do ognia dolewa teraz sam Cardinale jeżeli pogłoski o preferowanych opcjach na ławkę znajda potwierdzenie w rzeczywistości.
4
Tanger
Tanger
27 kwietnia 2024, 16:21
@muamba_kabumba

Ja nie wiem kogo oni by chcieli, skoro psioczą na Lopeteguiego, Mottę czy Galtiera i jeszcze biorąc pod uwagę, że Klopp, Amorim, Slot, Guardiola, Alonso czy Luis Enrique są po prostu poza zasięgiem Milanu.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
27 kwietnia 2024, 17:20
Tanger wielu by chciało np. Conte albo de zerbiego. A takie wynalazki jak np van bommel na trenera Milanu u niektórych po prostu powodują bicie piany bo to kilometry w tył zamiast robić krok w przód
0
Tanger
Tanger
27 kwietnia 2024, 17:26
@DarthImpaler

Conte to popapraniec niepasujący do Milanu, a De Zerbi w tym sezonie ujawnił swoje braki i do tego ma wysoką klauzulę odejścia. To już Motta wypada w tej chwili lepiej w porównaniu z Włochem.
0
palonettoACM
palonettoACM
27 kwietnia 2024, 15:41
A tam wymyślają, Farmazoniarze & Malkontenci (kolejne F&M do kolekcji ( ͡° ͜ʖ ͡°))
3
BartekWydziu
BartekWydziu
27 kwietnia 2024, 15:40
W końcu tupneli nogą. W końcu coś do nich dociera.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się